Nipon

Saturday, January 07, 2006

آدرس ؟

و بالاخره برنامه جور شد. من، نیما، حسین، محمد(مصر)، میوکی(ژاپن)، ایرما(مکزیک) راهی سفر شدیم. من هم خوشحال بودم که آدرس خونه دوستمو دارم. خوشبختانه بازم گوگل یه مسیر تمیز از ادموتون تا کلگری برامون آماده کرده بود. بعد از حدود ۳ ساعت رانندگی به کلگری رسیدیم. حالا فقط مونده بود پیدا کردن خونه سینا که آدرسشو دو سه بار نوشتم

از اونجایی که اینجاییا(کلگرییها!) اعتقاد دارن که شهرشون از اونجاییها (ادمونتونیها) خیلی بزرگتره شهرشونو اول ۴ قسمت میکنن و بعد از ذکر ربع شهر که جهت جغرافیاییو نشون میده بقیه آدرسو مینویسن، این یعنی اینکه اگه این تکه مهم آدرسو ندونید میتونین ۴ جای مختلف برین، این چیزی بود که بعد از ۳ ساعت گم شدن کشف شد

حالا فقط مونده بود پیدا کردن آدرس دوست من که من مجبور نشم زیر پل بخوابم. بعد از کلی حرکات محیرالعقول(رد کردن چراغ قرمز، دور زدن سر چهارراه و ورود به خیابونه ورود ممنوع و شاکی شدن از راننده اتومبیل مقابل) به حوالی آدرس رسیدیم

دو تا ساختمون بلند که دورش پر از وسایل ساختمانی بود و به سختی می شد راه ورودشو پیدا کرد. راسشو بخواین شبیه قلعه های قدیمی بود که تمساحهای دورشو فروخته باشن! و بالاخره اسم دوست من پشت یکی از درهای اصلی پیدا شد

زنگ زدم. خودش گوشیو برداشت ولی به روی خودم نیاوردم
- I want to talk with Sina
- Sorry he is not living here! ( a bit wierd accent)
- Pasho bia payin khodeto loos nakon
- Excuusee me I can NOT understand (maybe a bit more weird)
- Boro binim baba, kolli alaf kardi adamo migam bia payin inja kolli adam montazere!
- Click ... Beep ... Beep

Calling again ....
- Sina migam bia payin
- I am sory Sir who are you looking FOR ? (Totaly weird, Oops can not be Iranian!)
- Sina ?
- He IS not living here PLEZE try the other building

خوب هرکسی ممکنه اشتباه کنه ولی شماره رو درست گرفته بودم . یعنی سینا رفته ؟ زنگ زدم خونش... عالیه تلفنش اشغاله!!! رفتم سراغ اون یکی ساختمون و سراغ سینا رو گرفتم ولی همه جوابا تو مایهء :نمنه؛ بود

برگشتم سر همون ساختمون ، و تو این هین همینجور خونشونو میگرفتم. اوه نه هنوز اشغاله! آخه چرا الان!؟٬

؛من دیگه خوابم می آد (۳:۴۹) بقیش پست بعدی



2 Comments:

  • چون بعید می‌دانم زیرپل‌ها کانکشن اینترنت داشته باشد، احتمالا هنوز وضع‌ات خیلی بد نشده!

    By Anonymous Anonymous, at 3:31 AM  

  • چرا بقيه اشو ننوشتي ؟ :(

    By Anonymous Anonymous, at 12:29 AM  

Post a Comment

<< Home